Erzurum’a her gidişimde kesinlikle uğrarım. Önce güzelce bir Cağ Kebabımı yer ardından Kadayıf Dolmamı yer öyle Erzurum’dan ayrılırım. senede 2 3 defa uğrarım. Muammer Usta olmasa ne yaparız
Erzurum’a her gidişimde kesinlikle uğrarım. Önce güzelce bir Cağ Kebabımı yer ardından Kadayıf Dolmamı yer öyle Erzurum’dan ayrılırım. senede 2 3 defa uğrarım. Muammer Usta olmasa ne yaparız
Dostum bu dünyada yediğim en güzel yemekti. Muammer Usta’yı tebrik ederim. Mars’a yapacağımız yolculukta en ön koltuğa onu oturtacağım. Marslılar cağ kebabını çok sevecektir…
5 COMMENTS
Mahmut Okuyucu
17 Ocak 2025, 21:01 REPLYAilemle iki defa geldik. Cağ kebabı da, Kadayıf Dolması da harikaydı. Tebrik ediyorum.
ibrahim
11 Şubat 2025, 16:24 REPLYErzurum’a her gidişimde kesinlikle uğrarım. Önce güzelce bir Cağ Kebabımı yer ardından Kadayıf Dolmamı yer öyle Erzurum’dan ayrılırım. senede 2 3 defa uğrarım. Muammer Usta olmasa ne yaparız
ibrahim
11 Şubat 2025, 16:24 REPLYErzurum’a her gidişimde kesinlikle uğrarım. Önce güzelce bir Cağ Kebabımı yer ardından Kadayıf Dolmamı yer öyle Erzurum’dan ayrılırım. senede 2 3 defa uğrarım. Muammer Usta olmasa ne yaparız
Ebru
22 Mart 2025, 12:52 REPLYİç mekanı merak ediyorum
Elon Musk
28 Mayıs 2025, 15:27 REPLYDostum bu dünyada yediğim en güzel yemekti. Muammer Usta’yı tebrik ederim. Mars’a yapacağımız yolculukta en ön koltuğa onu oturtacağım. Marslılar cağ kebabını çok sevecektir…